Dysten

DYSTEN er en samling af teambuilding øvelser, flettet sammen med en eventyrhistorie. Der dystes holdvis mod hinanden i en række forskellige opgaver, der udfordrer deltagernes fysik såvel som kløgt.

  • Hele landet
  • 2 - 4
  • 4 - 720
  • Udendørs
  • Fysisk Let Aktivt
33 23 95 75

Dysten

Teambuildingøvelser i eventyrets verden med DYSTEN!

https://vimeo.com/254271808

Træd ind i en historie, hvor der skal dystes i udfordrende teambuilding-øvelser med trolddom, styrke og skarpsindighed. Gennem en række sjove udfordringer bliver deltagerne sat på prøve, for det er kun Midgaards største helte, der kan hjælpe Ridder Gabriel og Gandalf i deres søgen efter det magiske trolddomsord og derved vinde DYSTEN.
Midgaard Event har gennem mange år udviklet eventet, så det effektivt kan tilpasses kundens behov. Vi stiller op med materialer til en række poster, samt at vi har en samling dygtige skuespillere, der skaber en atmosfære, og briefer deltagerne omkring de udfordringer, de skal igennem.

Historien:

Ridder Gabriel har, sammen med troldmanden Gandalf, fundet opskriften til en eliksir, der giver evig ungdom (eller andet, efter kundens ønske). De mangler dog en sidste, vigtig ingrediens, som er det magiske trolddomsord, der skal fuldende besværgelsen. De kan ikke selv finde frem til det, så derfor har de kaldt på Midgaards største og djærveste helte, der gennem mod og snarrådighed til slut vil finde det hemmelige trolddomsord.

Spillet:

DYSTEN består af en række sjove udfordringer, hvor deltagerne dyster mod hinanden, hold mod hold. De deles op i hold på 5-7 personer, og roterer blandt de opstillede poster, så alle hold ved DYSTENS slut har kæmpet mod hinanden. Midgaard Event har udviklet nogle opfindsomme poster, der sætter eventyrernes fysik såvel som kløgt på spil.
Blandt de mange poster findes bl.a.:

  • Bueleg – en form for høvdingebold med skumpile, buer og skjolde
  • Sværddyst – besejr modstanderholdet med rollespilsspil og skjolde
  • Samarbejdskranen – I skal koordinere jeres indsat med samarbejdskranen, så I får flyttet flest rekvisitter
  • Stepping Stones – kom gennem banen af paller ved at bygge bro fra palle til palle
  • Balancebom – Bevæg og koordiner jeres hold hen langs balancebommene
  • Tavshedens puslespil – Kan I lægge puslespillet med nye måder at kommunikere
  • Vinsmagning – Alla kan smage med, men alle kan ikke smage alt. I skal derfor kommunikere og lære af hinanden
  • Action Kubb – Vælt modstanderens flasker, så de mister mest mulig vand, og i taber mindst.
  • Cirkeltovtrækning – Hvad sker der når alle trækker i hver sin retning.

Som kunde kan du, i dialog med vores sælger, sammensætte posterne, som du har lyst, for at tilpasse eventet til netop jeres deltagerskare.

Spillet kræver sammenhold og team-koordination, for udfordringerne er alle tilrettelagt, så de hold der arbejder bedst sammen, har den største chance for succes. Bedre man klarer posterne, større chance har man til sidst for at finde det magiske ord.

Aktiviteterne bygger på forskellige færdigheder, og deltagerne bliver således udfordret i både styrke, smidighed, overblik, præcision m.fl. Der er ikke nødvendigvis altid kun én løsning på problemerne, og kreativitet kan vise sig at blive belønnet mærkbart. Sværhedsgraden kan varieres efter behov og øvelserne kan tilrettelægges med udgangspunkt i de fleste lokationer.
Spillet er velegnet som medarbejder-teambuilding, og alle kan som udgangspunkt være med, uanset alder og køn – men det kan også tilrettelægges, så selv den stærkeste får sved på panden.

Dysten kan også foregå med transport i kano. Se mere om Kano/Dragonboat Teambuilding. For mindre fantasy-events, se AD GANDALFS VEJE eller EVENTYR BATTLE.

Investering:

For 20 deltagere:
9 aktiviteter: 20.240,-
7 aktiviteter: 18.240,-
5 aktiviteter: 16.240,-

For 50 deltagere:
9 aktiviteter: 38.990,-
7 aktiviteter: 35.490,-
5 aktiviteter: 31.990,-

For 150 deltagere:
9 aktiviteter: 101.490,-
7 aktiviteter: 92.990,-
5 aktiviteter: 84.490,-

Tilvalg af posterne Stepping Stones og Balancebom: +5000

Beløbene er ex moms og vejledende. Ekstra ydelser er ikke inkluderet, fx til lokation og forplejning.

Kontakt os på info@mev.dk eller på 33 23 95 75 for et samlet tilbud.

Bestil Midgaard Event